Lite mer om mig själv!

Fem artister du lyssnar på: 1. David Guetta 2. Adele 3. Rihanna 4. Alexandra Stan 5. Beyoncé Två filmer du gillar: 1. Dear John 2. The last song En bok du gillar: 1. Washington D.C. En sak du är rädd för: 1. vet inte? Avslöja tio saker om dig själv: 1. Jag gillar inte folk som ljuger eller sviker 2. Jag älskar att se på barnfilmer, haha 3. Jag hatar att bli skrämd 5. Jag gillar inte att vara ensam 4. När jag blir stor vill jag bli fastighetsmäklare 6. Jag älskar att öppna paket 7. Jag gillar att kolla på Kalle anka på julafton, fast det är bara en gång om året :( 8. Jag älskar att kolla på Svenska Hollywood Fruar 9. Jag vill åka till U.S.A 10. Jag gillar att åka motorbåt Favorit... Färg: Vit, svart och grön Låt: Good life - OneRepublic Dryck: Cocca cola hur der nu stavas? Glass: vet inte? Maträtt: Sushi Tid på dygnet: ingen aning 11:11 kanske? Årstid: Sommar Ämne: Bild Djur: Katt Land: Sverige Stad: vet inte? DU Namn: Alice Smeknamn: Allan och Lalli Längd: vet inte Vikt: vet inte Ögonfärg: Blå Hårfärg: Blond Husdjur: Inga hade katt Piercingar: Bägge öronen om det räknas Tatueringar: Nej, vill ha en på fingret Det blir tyvärr ingen bild för på datorn kan jag tydligen inte lägga upp bild :(


Kommentarer
emmi

Var med och tävla om dagens länk i min blogg!

http://fashiontwisted.com/2011/october/todays-blogger-is-3.html#comment



Större chans att vinna? Skicka flera kommentarer eller kom på något annat kul!:)

kram

2011-10-26 @ 20:50:59
URL: http://fashiontwisted.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0